Het einde nadert van een hele bijzondere tijd!.. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ilse Fickweiler - WaarBenJij.nu Het einde nadert van een hele bijzondere tijd!.. - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ilse Fickweiler - WaarBenJij.nu

Het einde nadert van een hele bijzondere tijd!..

Door:

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 Januari 2012 | Nepal, Pokhara

Na een super week met mn zus te hebben gehad en 4 dagen lang een onwijs toffe kayak clinic te hebben overleefd... zit mijn avontuur er in Nepal dan toch bijna op..

Ik ben nu echt bezig met de laatste loodjes! en die wegen altijd het zwaarst zeggen ze he..!
Elke dag ben ik bezig met het afronden van de mappen die ik voor de onderbouw leerkrachten maak en ik ben nu de laatste materialen aan het introduceren. Gelukkig zijn de leerkrachten nog steeds heel enthousiast en betrap ik ze er zelfs regelmatig op dat ze met het materiaal in de klas aan het oefenen zijn zonder mijn aanwezigheid en dat werpt nu al, aan de resultaten van de kinderen te zien, zijn vruchten af!! Heel positief dus!
Daarnaast ga ik maandag nog met de onderbouw leerkrachten als afsluiting een montessori school in Pokhara bezoeken, zodat de leerkrachten een goed idee krijgen van wat de uiteindelijk bedoeling voor de nieuwe school in Serachour is en welke taak hun te wachten staat..
Dinsdag geef ik de hele dag nog een laatste intensieve montessori training en dan zit mijn tijd er hier toch echt op..:-S

Als ik terug kijk op mijn verblijf in Nepal word ik overladen door warme gevoelens! Wat is Nepal toch een prachtig en divers land en wat een mooie mensen wonen hier. Een onvergeetlijke en leerzame ervaring!!

  • 13 Januari 2012 - 13:11

    Jarka:

    Tot heel snel!!
    Dan wordt ons huis ook weer iets minder leeg:)
    (Kim komt ook bij ons wonen, in de kamer van Bas!)

    goede reis!
    xx

  • 13 Januari 2012 - 14:14

    Birgit.kok@xs4all.nl:

    Jammer, altijd met veel plezier en bewondering je verslagen gelezen. Succes met afronden, en goede reis terug! Groetjes, Birgit

  • 13 Januari 2012 - 21:55

    Maaike:

    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

  • 15 Januari 2012 - 21:18

    Vul Hier Je Naam In.:

    Liefffieee IK GA JE ZO HARD KNUFFELEN!!!! <3 Wanneer land je nou precies!?? xxx

  • 15 Januari 2012 - 21:18

    Annemarijke:

    Liefffieee IK GA JE ZO HARD KNUFFELEN!!!! <3 Wanneer land je nou precies!?? xxx

  • 17 Januari 2012 - 16:31

    Elzemiek:

    Geniet nog maar even goed van de laatste dagen!! En dan ben je weer in het mooie Utrecht :P

    Zal wel weer even goed wennen zijn...

    XXX

  • 19 Januari 2012 - 15:58

    Donna:

    Och Ilse, SCHANDALIG! Ik heb nog niet gereageerd:o (Maar wel gemaild met jou <3)

    Ik krijg het helemaal warm van dit stukje, wauw! Ik ben er heilig van overtuigd dat je het ook echt gaaf hebt gehad en mij veel kan vertellen (wat je zeker moet doen.. op zijn Ilses!)

    Jij vindt het misschien wel jammer dat je binnenkort weer terug komt.. Maar ikkuh niet! :P Je moet mij beslist bijpraten!!!

    Dikke knuffel, geniet nog even van de olifantjes, de neushoorns en het zonnetje.. Want hier is het regen en kou en het spannendse wat er in Nederland gebeurd, is de vraag of de treinen wel op tijd rijden...

    Xx. Ik ben trots op je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

stage in Nepal

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2012

Het einde nadert van een hele bijzondere tijd!..

11 December 2011

Chitwan National Park :-)

03 December 2011

Stage

19 November 2011

Rafting! :-)

07 November 2011

Tibet!
Ilse

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 2265
Totaal aantal bezoekers 19191

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 20 Januari 2012

stage in Nepal

Landen bezocht: