De laatste lootjes voor vertrek..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ilse Fickweiler - WaarBenJij.nu De laatste lootjes voor vertrek..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Ilse Fickweiler - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes voor vertrek..!

Door: Ilse Fickweiler

Blijf op de hoogte en volg Ilse

31 Augustus 2011 | Nederland, Utrecht

Hoi!

Wat leuk dat jullie mij op mijn blog willen volgen!

Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen voordat ik eindelijk naar Nepal vertrek! Ondanks dat er nog veel moet gebeuren, zo die laatste dagen voor vertrek, kan ik niet wachten totdat ik eindelijk in dat vliegtuig zit :-)
Het lijkt wel een eeuwigheid gelegen dat ik de beslissing maakte om voor mijn stage naar Nepal te gaan..
Nu het moment dan bijna daar is, vind ik het toch ook wel spannend hoor..!
Gelukkig heb ik heel veel lieve mensen om me heen die me helpen en steunen, zodat ik met een gerust hart kan vertrekken!

Ik blijf iets langer dan verwacht in Kathmandu.
Gelukkig zal ik daar wel internet hebben, dus kan ik jullie direct van het begin af aan al goed op de hoogte houden!

Jullie horen weer van me zodra ik in Kathmandu geland ben!! :-D

Groetjes! Ilse

  • 29 September 2011 - 13:20

    Robin:

    Wow Ilse echt tof, kan niet wachten op de eerste verhalen en de foto's!

  • 29 September 2011 - 13:39

    Rianne:

    Hallo Ilse,
    Ik vind het ontzettend moedig van je om naar Nepal te gaan. Veel succes en geniet van alles wat je meemaakt.
    Ben benieuwd!

  • 29 September 2011 - 13:57

    Vincent:

    Go Ilse gooooooooooo!!!! Vind het geweldig wat je allemaal onderneemt. Ik kan nu al haast niet wachten op je verhalen en foto's. Tot zaterdag!

  • 29 September 2011 - 20:51

    Zus:

    Vul hier je naam in.t niet ontkennen maar ik vind het ook heel spannend, maar wel super dat je de ballen hebt om dit te doen! En ik weet zeker dat het een super avondtuur word! En dat je dé kinderen daar veel kan leren! Je bent een topper en ik ben erg blij met jou als mijn zusje xxx je zus hou van je en ik ga je zeker volgen x

  • 29 September 2011 - 21:01

    Noor:

    Ilse, ik vind t heel stoer van je en lief dat je je, ver van alle luxe, gaat inzetten voor kinderen in Nepal.
    heel veel succes en plezier.

  • 29 September 2011 - 21:24

    Camel:

    Go baby! Heeeel veel spass! Keep in touch with the dutch! X

  • 02 Oktober 2011 - 18:39

    Tinus:

    Alles bij je natuurlijk, overal aan gedacht - doe van mij dan nog maar een extra dosis overlevingsinstinct erbij, weegt niks. ***

  • 03 Oktober 2011 - 18:36

    Noor:

    morgen gaat t beginnen, je grote avontuur...alvast een hele goede reis

  • 05 Oktober 2011 - 18:00

    Niek :

    Rock'on! :) en doe ze de groeten in Boddhanath!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

stage in Nepal

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2012

Het einde nadert van een hele bijzondere tijd!..

11 December 2011

Chitwan National Park :-)

03 December 2011

Stage

19 November 2011

Rafting! :-)

07 November 2011

Tibet!
Ilse

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 19211

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 20 Januari 2012

stage in Nepal

Landen bezocht: