Rafting! :-) - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ilse Fickweiler - WaarBenJij.nu Rafting! :-) - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Ilse Fickweiler - WaarBenJij.nu

Rafting! :-)

Door:

Blijf op de hoogte en volg Ilse

19 November 2011 | Nepal, Pokhara

Woooow vett dat raften! :-D

Ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst voordat we vertrokken een ietsie pietsie nerveus was... :-p
Natuurlijk had ik dus ook meteen tegen onze instructeur gezegd dat ik op de veiligste plek wilde zitten..
De instructeur wees mij de plek achterin de raft en zei daar ook maar meteen bij dat er om de raft een lijn loopt die ze de chicken-line noemen en dat ik die maar moest ownen.. wat??
Achteraf bleek dat ze die lijn de chicken-line noemen omdat alle mietjes (chickens)als ze bang zijn die lijn vastgrijpen.. pff tuurlijk heb ik die uiteindelijk nooit nodig gehad :-p

Het raften begon rustig met een paar rapids, toen na 3 uur geraft te hebben een heerlijke en voedzame lunch gekregen (zie foto's) en vervolgens nog 2 uur geraft tot het eindpunt.

Bij het eindpunt (een strandje) waren ook wat andere mensen van een andere raftgroepen, die voor ons ook de afdakjes waar we onder zouden slapen die nacht(zie foto) al hadden opgezet.. chill!!
Na een goddelijke maaltijd te hebben genuttigd, hebben we met de hele groep bij een groot kampvuur zitten kletsen, drinken en gekaart..! :-D erg gezellig!

De nacht leek wel eindeloos te duren!! pff..
Eerst wordt je wakker omdat je niet lekker ligt vanwege een hoop zand die in je rug port, dan zit er allemaal zand in je slaapzak, vervolgens word je wakker van een buurman die je midden in de nacht opeens een kaakstoot geeft en als je dan eindelijk denkt dat je lekker kunt gaan slapen begint het te regenen.. NO!

'S ochtends wel opzich weer fit wakker geworden en na een lekker ontbijtje alles weer ingepakt en weer in de raft gestapt voor dag 2..
Dag 2 was super vett!! veel meer rapids en veel grotere..! :-D Dit resulteerde er wel in dat ik uiteindelijk in een rapid uit de raft viel..
maar gelukkig kon ik na een paar keer onder water te zijn gezogen weer redelijk snel in de raft klimmen en de tour vervolgen.

Na 3 a 4 uur te hebben geraft kwamen we bij het eindpunt aan, waar we ons snel hebben omgekleed, geluncht en toen lekker met de bus (3 a 4 uur rijden)weer terug naar Pokhara zijn gegaan.

Al met al super leuk dus! :-)

  • 19 November 2011 - 20:01

    Camille:

    heel leuk ziet het er allemaal uit lieverd!
    ik mis je
    xxxxxxxx

  • 22 November 2011 - 08:42

    Anka Pleune:

    om de heimwee te verdrijven ben ik je op gaan zoeken op internet, heel erg leuk om je verhalen te lezen! Ik wens je nog veel plezier.

  • 22 November 2011 - 16:55

    Caro:

    Chick! leuke verhalen! GENIET!! xxx

  • 22 November 2011 - 19:24

    Frank & Wies:

    Hoi Pils, klinkt fantastisch. Leuk om je verhalen te lezen. Wij hebben gisterenavond een afscheidsfeestje gehad. Vanmorgen ontbijt met sprinkhanen. Na een week zonder electra nu lekker genieten in de hoofdstad Kampala, pizza bier etc. Morgern onderweg richting zuid oeganda voor gorillatracking. via marikeke blijven we op de hoogte, heel veel succes met alles. misschien zondag skypen? kussen frank en wies

  • 26 November 2011 - 21:33

    Bliksem:

    Woef Ilse,
    hé baasje, waarbenjij.nu? woef, ik ben na een paar weken spelen in de kennel weer terug in de straat... alleen niet in ons huis. Een huis met een loopbrug naar het bos, maar ik weet heel goed waar ons huis is. Ik heb het wel naar mijn zin, deze tijdelijke nieuwe baasjes zorgen goed voor me en kroelen de hele dag met mij. Ik doe in ieder geval mijn best om enthousiast te reageren als ik ze weer zie. Ik geloof wel dat ze mij leuk vinden, zo veel als ze mij verwennen. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je veel leert, want daar is een stage toch voor? Woef, lik en koppies gegeven van je liefhebbende trouwe hond, Bliksem

  • 27 November 2011 - 13:08

    Maaike:

    Hahahaha moet je ook niet in het midden gaan liggen he iels! Dan ben je gegarandeerd van een hoek! haha! Ziet er wel heel vet uit zo. Zou bijna gaan denken dat je daar gewoon op vakantie bent de hele tijd ;) Moet je ook nog wat doen ofzo :P Nee grapje! Ik zag dat je over 54 dagen alweer naar Nederlandje komt!!! Is dat al zeker? Het wordt trouwens wel tijd om te skypen hoor! Dus noem een dag/tijd en dan zal ik er zijn! Tot snel lieve iels!!!!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

stage in Nepal

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2012

Het einde nadert van een hele bijzondere tijd!..

11 December 2011

Chitwan National Park :-)

03 December 2011

Stage

19 November 2011

Rafting! :-)

07 November 2011

Tibet!
Ilse

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 19203

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2011 - 20 Januari 2012

stage in Nepal

Landen bezocht: